leerling aanmelden
Wat fijn dat u overweegt uw kind bij ons op school aan te melden!

Voordat ouders hun kind aanmelden plannen we eerst een rondleiding met een kennismakingsgesprek. U kunt hiervoor een afspraak maken door ons te bellen op 0344 627124 en/of een e-mail te sturen naar info@basisschoolfloriant.nl. Gewoon even bij ons binnen lopen kan natuurlijk ook. Dan helpt juf Ilana bij de receptie u graag verder.

Uw peuter is van harte welkom
Veel ouders nemen hun kind mee tijdens het kennismakingsgesprek en dat vinden wij fijn. Zo kunt u al een beetje zien hoe uw kind het vindt op onze school en of het zich prettig voelt.

We adviseren u om niet te lang te wachten met het uitzoeken van een basisschool. Het is fijn als u uw kind al aanmeldt als het 2,5 jaar oud is.

Besluit u om uw zoon of dochter bij ons aan te melden, dan ontvangt u tijdens het kennismakingsgesprek een inschrijfformulier. Voordat uw zoon of dochter bij ons start nemen wij opnieuw contact met u op voor een kort intakegesprek. Daarna zullen er, in overleg met school, wendagen worden ingepland. Zo zorgen we er samen voor dat de overgang naar de basisschool rustig en prettig zal verlopen. De rondleiding en het kennismakingsgesprek heeft u met onze directeur Bianca Nederhoed. Het intakegesprek voert u met onze IB-er Janneke Valkenaars.

links: Janneke Valkenaars, Teamleider Onderwijs en Intern Begeleide
midden: Paul de Keijzer, Teamleider Facilitair en Financiƫn