or, mr en gmr
Ouderraad (OR)
De OR en de MR zijn schoolgerelateerde raden, waarbij de OR een eigen agenda bijhoudt en school ondersteunt bij nevenactiviteiten en activiteitenorganisatie.

Leden OR:
Nabila Aami
Semanurr Aktürk
Ramona van Hermelen-Bosboom
Rilana Kwint
Laila Serroukhi

Medezeggenschapsraad (MR)
De MR heeft een instemmingsbevoegdheid bij diverse beleidsaanpassingen, daarnaast kan de MR gevraagd en ongevraagd advies geven aan het managementteam van de school. De wetgeving omtrent de instemmingsbevoegdheid staat beschreven in de Wet Medezeggenschap voor het Primair Onderwijs.

Leden MR:
Umit Tanis
Karin van Culemborg
Wendy van Hemert
Ramona van Hermelen-Bosboom
Mohammed Saddiki (Voorzitter)
Laila Serroukhi

Gemeenschappelijke medezeggenschapsraad SKOR (GMR)
Voor alle scholen samen is er een gemeenschappelijke medezeggenschapsraad (GMR). Deze houdt zich bezig met zaken die alle scholen aangaan. De GMR heeft instemmings- en adviesbevoegdheid op een groot aantal beleidsonderdelen, zoals onderwijskundige doelstellingen, meerjarenplannen, financieel beleid, huisvesting, ICT en personeelsbeleid. De GMR heeft ook initiatiefrecht en daarmee de mogelijkheid om zelf beleidspunten in te brengen bij het bevoegd gezag op SKOR-niveau. De GMR bestaat uit tien leden: de helft ouders en de andere helft personeelsleden.

De GMR heeft als doel zoveel mogelijk bij het ontstaan van beleid betrokken te zijn en niet pas als het is uitgewerkt. De GMR-leden hebben daarom regelmatig contact met de bovenschoolse beleidsgroepen. In die beleidsgroepen werken (onder andere) directeuren en bestuursleden aan de gestelde doelen en de uitvoering van beleid. De GMR heeft uiteraard nauw contact met de scholen. Alle GMR-leden zijn contactpersonen voor één school binnen SKOR, zodat inbreng van alle scholen geborgd is.

De gmr is bereikbaar via gmr@skor-scholen.nl